A A A K K K
для людей із порушенням зору
Жашківська міська рада
Черкаська область, Уманський район

Зручні он-лайн сервіси Міністерства юстиції України для громадян

Дата: 05.02.2019 11:02
Кількість переглядів: 449

Для забезпечення зручності, економії часу та коштів Міністерством юстиції України для  користувачів адміністративних послуг он-лайн сервіси "Онлайн будинок юстиції" та "Кабінет електронних сервісів".

Наразі фізичні та юридичні особи мають можливість в режимі он-лайн:

- отримати документи та інформацію з державних реєстрів Міністерства юстиції України;

- подати документи для проведення державної реєстрації юридичної особи, фізичної особи-підприємця;

- провести попередній правовий аналіз документів щодо реєстрації громадської організації;

- скористатись рубрикою соціальний ліфт, яка надає можливість ознайомитись з переліком вакансій Міністерства юстиції України та його територіальних підрозділів, обрати напрямок діяльності та регіон в якому ви бажаєте працювати, а також подати своє резюме;

- відслідковувати статус будь-яких об'єктів нерухомого майна у Державному реєстрі ' речових прав на нерухоме майно, поставивши їх на контроль за допомогою рубрики SМS-Маяк;

- отримати кваліфікований цифровий підпис;

- за допомогою «Веб-порталу «Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану» записатись на прийом до відділу державної реєстрації актів цивільного стану у зручний для вас час, задати питання в онлайн режимі, подати заяву на реєстрацію актів цивільного стану;

- скористатись пошуком законодавчих документів, шаблонів (зразків документів) тощо. 

Переваги отримання послуг он-лайн:

- отримання відповідної інформації в режимі он-лайн;

- зручність, відсутність черг та економія часу;

- можливість оплати в он-лайн режимі;

- розмір адміністративного збору за отримання інформації/відомостей в електронній формі значно менший ніж розмір адміністративного збору за отримання інформації у паперовій формі;

- цілодобовий доступ до он-лайн сервісу;

- отримання послуг без контакту з представниками влади.

Необхідно зазначити, що в електронній формі інформацію можливо отримати за умови ідентифікації особи (фізичної чи юридичної) з використанням кваліфікованого цифрового підпису чи іншого альтернативного засобу ідентифікації особи, реєстрації користувача на і відповідному порталі, у тому числі з використанням електронної системи ідентифікації ' «Bank ID».

Скористатись зазначеними послугами можна за посиланнями – http://kap.minjust.gov.ua/http://online.minjust.gov.ua.

Відомості з державних реєстрів Міністерства юстиції України , що надаються у паперовій або електронній формах мають однакову юридичну силу.
Користуйтеся зручними сервісами Міністерства юстиції України.

 

(Інформацію надано Головним територіальним управлінням юстиції України)


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь